Tylko dopasowane rozwiązania
Dobre rozwiązanie to takie, które trafia w sedno problemu – pasuje do firmy i odpowiada na jej wyzwania.
Dlatego nie proponuję gotowych programów szkoleń,
ale zapraszam do rozmowy o potrzebach organizacji.

Obszary mojej specjalizacji
Tak jak różni są uczestnicy i branże, tak różne muszą być dla nich szkolenia.
Organizacja wskazuje obszar, ja zadaję pytania pozwalające dookreślić potrzeby i spodziewane korzyści – te dwa kroki dzielą nas od szytej na miarę oferty wstępnej, którą w kolejnej rozmowie precyzujemy.

Komunikacja i współpraca
Aby:
- Skrócić zebrania
- Poprawić przepływ informacji
- Korzystać z różnic w zespole
- Rozwiązywać konflikty i zapobiegać nowym
Przykładowe tematy:
- Prowadzenie dyskusji
- Udzielanie i przyjmowanie informacji zwrotnej
- Przekazywanie zadań i informacji
- Kreatywne poszukiwanie rozwiązań problemów

Budowanie relacji z klientami
Aby:
- Skutecznie zarządzać doświadczeniami Klientów
- Proponować rozwiązania adekwatne do oczekiwań rynku
- Umiejętnie radzić sobie w stresujących sytuacjach
Przykładowe tematy:
- Prowadzenie rozmowy z Klientem
- Reklamacje i trudne sytuacje
- Standardy obsługi Klienta: opracowywanie i wdrażanie

Zarządzanie i przywództwo
Aby:
- Skuteczniej sprawniej zarządzać zespołem
- Angażować i motywować ludzi
- Efektywnie wdrażać zmiany
Przykładowe tematy:
- Delegowanie zadań
- Budowanie zaangażowania
- Zarządzanie zmianą
- Wdrożenie nowego managera

Efektywność osobista
Aby:
- Umiejętnie ustalać hierarchię zadań
- Nie dać się pożeraczom czasu
- Skutecznie i efektownie prezentować swoje pomysły
Przykładowe tematy:
- Planowanie i organizacja pracy
- Dyscyplina i nawyki
- Efektywna prezentacja

W dobrym rozwiązaniu szkolenie to tylko jeden z etapów.
Efekt końcowy zależy od pracy i zaangażowania: trenera, firmy i uczestników. To zaangażowanie jest niezbędne PRZED, w trakcie i PO szkoleniu. Dzięki takiej współpracy możemy osiągać wyjątkowe rezultaty.
PRZED szkoleniem:
- zapoznanie z zespołem – zbudowanie bezpiecznej atmosfery, poznanie się (mail)
- program szkolenia przesłany do uczestników z pytaniem o sugestie i prośbą o dodatkowe pytania
- krótki materiał wprowadzający, zwykle w formie odesłania do tekstu na blogu, bezpośrednio powiązanego z tematem szkolenia
- pogłębiona rozmowa z managerem zespołu i/lub jego członkami
- dedykowany program szkolenia w oparciu o potrzeby zespołu, oczekiwane rezultaty i spodziewane korzyści
NA szkoleniu:
- wykorzystuję aktywizujące metody, by ułatwić zapamiętanie materiału
- tworzę atmosferę sprzyjającą nieskrępowanej, merytorycznej dyskusji i wymianie pomysłów
- stosuję sprawdzone metody, narzędzia i techniki podane w angażujący sposób
- podaję liczne przykłady z własnego doświadczenia
- uatrakcyjniam pracę, by było i skutecznie, i przyjemnie (humor, anegdota)
- koncentruję się na rozwiązaniu rzeczywistych, najbardziej palących dla uczestników problemów
PO szkoleniu:
- informacja o pracy i wynikach grupy na szkoleniu
- raport dotyczący realizacji celów z wnioskami i rekomendacjami
- rozwiązania wypracowane przez grupę na szkoleniu (skan/ zdjęcia/ plansze)
- lista sugestii i wniosków zespołu, które nie były przedmiotem szkolenia, ale mogą mieć dla klienta znaczenie (rozwój pozostałych obszarów)
- listę umiejętności, które uczestnicy rozwinęli, jak i tych, które chcieliby pogłębić (wraz z rekomendacjami trenera w tym zakresie)
- materiały pogłębiające treści po szkoleniu dla grupy i managera

Zobacz wybrane projekty, w których brałam udział i przekonaj się, że warto powierzyć mi Twoje zadanie.

