Zaznacz stronę

Tylko dopasowane
rozwiązania

Dobre rozwiązanie to takie, które trafia w sedno problemu — pasuje do firmy i odpowiada na jej wyzwania. Dlatego nie proponuję gotowych programów szkoleń, ale zapraszam do rozmowy o potrzebach organizacji.

Obszary mojej specjalizacji

Tak jak różni są uczestnicy i branże, tak różne muszą być dla nich szkolenia.

Organizacja wskazuje obszar, ja zadaję pytania pozwalające dookreślić potrzeby i spodziewane korzyści — te dwa kroki dzielą nas od szytej na miarę oferty wstępnej, którą w kolejnej rozmowie precyzujemy.

Komunikacja i współpraca

Sprawdź przykładowe tematy oraz zyski dla firmy, menadżerów i pracowników

Przykładowe tematy szkoleń

KLIKNIJ, aby rozwinąć

Prowadzenie dyskusji

Udzielanie i przyjmowanie informacji zwrotnej

Przekazywanie zadań i informacji

Kreatywne poszukiwanie rozwiązań problemów

Co zyskasz Ty i Twój zespół

Sprawdź szczegóły

Nauczysz się skracać zebrania z korzyścią dla efektywności własnej i zespołu 

Poprawisz przepływ informacji

Nauczysz się korzystać z różnic w zespole

Dowiesz się, jak rozwiązywać konflikty i zapobiegać nowym

Budowanie relacji z klientami

Sprawdź przykładowe tematy oraz zyski dla firmy, menadżerów i pracowników

Przykładowe tematy szkoleń

KLIKNIJ, aby rozwinąć

Prowadzenie rozmowy z Klientem 

Reklamacje i trudne sytuacje

Standardy obsługi Klienta — opracowywanie i wdrażanie

Co zyskasz Ty i Twój zespół

Sprawdź szczegóły

Będziesz skuteczniej zarządzać doświadczeniami Klientów

Nauczysz się proponować rozwiązania adekwatne do oczekiwań rynku

Będziesz umiejętnie radzić sobie w stresujących sytuacjach

Zarządzanie i przywództwo

Sprawdź przykładowe tematy oraz zyski dla firmy, menadżerów i pracowników

Przykładowe tematy szkoleń

KLIKNIJ, aby rozwinąć

Delegowanie zadań

Budowanie zaangażowania

Zarządzanie zmianą

Wdrożenie nowego managera

Co zyskasz Ty i Twój zespół

Sprawdź szczegóły

Będziesz sprawniej zarządzać zespołem

Będziesz potrafił angażować i motywować ludzi

Będziesz efektywniej wdrażać zmiany

Efektywność osobista

Sprawdź przykładowe tematy oraz zyski dla firmy, menadżerów i pracowników

Przykładowe tematy szkoleń

KLIKNIJ, aby rozwinąć

Planowanie i organizacja pracy

Dyscyplina i nawyki

Efektywna prezentacja

Co zyskasz Ty i Twój zespół

Sprawdź szczegóły

Nauczysz się umiejętnie ustalać hierarchię zadań

Nie dasz się wciągnąć pożeraczom czasu

Nauczysz się skutecznie i efektownie prezentować swoje pomysły

W dobrym rozwiązaniu szkolenie to tylko jeden z etapów

Efekt końcowy zależy od pracy i zaangażowania: trenera, firmy i uczestników.
To zaangażowanie jest niezbędne PRZED, W TRAKCIE i PO szkoleniu.
Dzięki takiej współpracy możemy osiągać wyjątkowe rezultaty.

PRZED szkoleniem:

✔ zapoznanie z zespołem – zbudowanie bezpiecznej atmosfery, poznanie się (mail)

✔ program szkolenia przesłany do uczestników z pytaniem o sugestie i prośbą o dodatkowe pytania

✔ krótki materiał wprowadzający, zwykle w formie odesłania do tekstu na blogu, bezpośrednio powiązanego z tematem szkolenia

✔ pogłębiona rozmowa z managerem zespołu i/lub jego członkami

✔ dedykowany program szkolenia w oparciu o potrzeby zespołu, oczekiwane rezultaty i spodziewane korzyści

W TRAKCIE szkolenia:

✔ wykorzystuję aktywizujące metody, by ułatwić zapamiętanie materiału

✔ tworzę atmosferę sprzyjającą nieskrępowanej, merytorycznej dyskusji i wymianie pomysłów

✔ stosuję sprawdzone metody, narzędzia i techniki podane w angażujący sposób

✔ podaję liczne przykłady z własnego doświadczenia

✔ uatrakcyjniam pracę, by było i skutecznie, i przyjemnie (humor, anegdota)

✔ koncentruję się na rozwiązaniu rzeczywistych, najbardziej palących dla uczestników problemów

PO szkoleniu:

✔ informacja o pracy i wynikach grupy na szkoleniu

✔ raport dotyczący realizacji celów z wnioskami i rekomendacjami

✔ rozwiązania wypracowane przez grupę na szkoleniu (skan/ zdjęcia/ plansze)

✔ lista sugestii i wniosków zespołu, które nie były przedmiotem szkolenia, ale mogą mieć dla klienta znaczenie (rozwój pozostałych obszarów)

✔ listę umiejętności, które uczestnicy rozwinęli, jak i tych, które chcieliby pogłębić (wraz z rekomendacjami trenera w tym zakresie)

✔ materiały pogłębiające treści po szkoleniu dla grupy i managera

Zobacz wybrane projekty, w których brałam udział i przekonaj się, że warto powierzyć mi Twoje zadanie

Potrzebne więcej referencji? Napisz do mnie.

Projekt wspierający wdrożenie nowej kultury organizacyjnej w całej Polsce.
Podczas szkoleń „Feedback 360” uczestnicy zdobyli lub rozwinęli umiejętności z zakresu udzielania pozytywnej i negatywnej informacji zwrotnej.
Projekt zrealizowany wspólnie z Achieve Global został bardzo wysoko oceniony przez Kompanię Piwowarską.

Kompania Piwowarska

Ogólnopolski projekt AG, rozwijający umiejętności sprzedażowe doradców firmy (producent wózków widłowych i systemów magazynowych).
Obejmował zarówno szkolenia z Profesjonalnych Metod Sprzedaży, jak i warsztaty przeprowadzone po szkoleniu, mające na celu wsparcie wdrażanych umiejętności w codzienną sprzedaż.

Jungheinrich

Przygotowanie merytoryki i scenariuszy na platformę grywalizacyjną dla działów sprzedaży i managerów.
Projekt realizowany z Westhill Consulting, nagrodzony tytułem „Najbardziej innowacyjny projekt HR w 2016.

Intercars

Zakrojony na szeroką skalę, zrealizowany z AG projekt wdrażania standardów z zakresu przywództwa.
Obejmował szkolenia dla menedżerów wszystkich szczebli w obszarze komunikacji z pracownikami, przeprowadzania rozmów oceniających i coachingu.

BGŻ BNP Paribas

Projekt obejmujący wszystkie polskie oddziały firmy specjalizującej się w badaniach klinicznych.
W jego zakres weszło opracowanie standardów obsługi pacjenta, stworzenie Księgi Standardów Obsługi oraz warsztaty dla personelu z zakresu obsługi i współpracy.
Projekt kontynuowany przez SYNEXUS w innych krajach.

SYNEXUS

Warsztaty dla zespołu accountów, project managerów i programistów z zakresu komunikacji w biznesie: badanie potrzeb klienta, słuchanie, zadawanie pytań, moderowanie dyskusji, prowadzenie spotkań.

Unity Group

A więc…

Co mogę zrobić
dla Twojej organizacji?

Prowadzę szkolenia oraz warsztaty z zakresu komunikacji i współpracy, przywództwa, obsługi Klienta i talentów Gallupa. Jeśli twój zespół, kadra kierownicza lub edukatorki i edukatorzy potrzebują podnieść swoje kompetencje, napisz do mnie.
Jeśli nie masz pewności, czego potrzebuje Twoja organizacja, określimy to wspólnie!