Jestem przekonana, że inspiracja jest bardzo ważna,
ale skuteczna stanie się dopiero wtedy, gdy zastosujemy ją w praktyce.
Zapraszam na bloga po inspirację,
a jeśli potrzebujesz pomocy w przełożeniu jej na rzeczywiste rezultaty…
Dzięki 2019 już wiem, że …
Jaki kolor mają kurczaki w Lublinie i w jakich słoikach oddawać mocz do badania? Ciekawostki, które zbierałam w 2019 roku. Enjoy!
Kompetencje przyszłości
Czwarta rewolucja przemysłowa się rozpoczęła. Byłoby lepiej stać się jej beneficjentem, a nie ofiarą. Sprawdź, jakie kompetencje przyszłości warto rozwijać!
Dzięki 2018 już wiem, że…
Dzięki 2018 wiem, czym jest biglarka i że ma siłownik. Czego jeszcze dowiedziałam się dzięki temu, że na szkoleniach spotykam interesujących ludzi?
Czego szkoła może się nauczyć od biznesu?
Co by się stało, gdyby szkołą zaczęli zarządzać managerowie z biznesu? Czego szkoły mogą się nauczyć, by lepiej komunikować się z uczniami i rodzicami?
Dzięki 2017 już wiem, że…
Ciekawostki zasłyszane w 2017 roku od uczestników szkoleń i osób spotkanych pomiędzy szkoleniami.
Czy szkolenie może coś zmienić w organizacji?
Jeśli szkolenie ma coś zmienić w organizacji, powinniśmy potraktować je jak zmianę, ze wszystkimi jej fazami. Wówczas możemy dobrze zaprojektować proces.
DNA Innowatora: Eksperymentowanie
Laboratoria to nie jedyne środowisko, w którym eksperymentowanie jest możliwe. Dla managerów innowatorów laboratorium to rynek, a ich działania w ramach tej umiejętności mogą być bardzo różne.
DNA Innowatora: Nawiązywanie znajomości
Nawiązywanie znajomości to kluczowa kompetencja innowatorów. Chodzi jednak o poznawanie ludzi z różnych – niż nasze – środowisk. Jednym słowem: innych.
DNA Innowatora: Obserwowanie
Jak umiejętne obserwowanie pomaga innowatorom dokonywać przełomowych odkryć? Oto jedna z 5 umiejędności modelu DNA Innowatora.
DNA Innowatora: Kwestionowanie
Badania pokazują, że Kwestionowanie to jedna z 5 umiejętności innowatorów, którzy poszukują przełomowych odkryć. Warto ją zdobyć.
DNA Innowatora: Kojarzenie
Kojarzenie jest podstawową umiejętnością innowatorów zidentyfikowaną przez autorów „DNA Innowatora”. Jest warunkiem koniecznym, by pojawiły się przełomowe odkrycia.
Model DNA innowatora
Skoro innowatorem się nie rodzimy, tylko stajemy, to jak powstają odkrywcze idee? Oto 5 umiejętności i jedna postawa, które powinniśmy rozwijać, by nadążać za zmieniającymi się warunkami.
A może odpuśćmy sobie całą tę obsługę klienta?
Każdy samodzielnie ocenia, czy akurat w danej sytuacji potrzebuje, by ktoś lepiej zatroszczył się o jego doświadczenia, jako Klienta, czy jest mu to obojętne. Ale może są branże, które nie muszą dbać o CEM?
2016 – dziękuję!
Podsumowując miniony rok można by się pokusić o wymienienie Klientów, dla których się pracowało i wylistowanie przeprowadzonych warsztatów i szkoleń. Wolę jednak…
Jak HR może podnieść jakość obsługi klienta?
Działy HR mają bardzo duże możliwości wpływania na poprawę jakości obsługi klienta. Przyjrzyjmy się zatem bliżej tej kwestii i zastanówmy się, co może zrobić dział HR z perspektywy całej firmy.
Jak znaleźć w sobie motywację gdy szef jest wypalony zawodowo
Bez względu na to, jaka jest przyczyna braku motywacji przełożonego, pracownicy zawsze mają do wyboru dwa scenariusze: poddać się marazmowi lub sprzeciwić się atmosferze.
5 elementów sztuki prezentacji, które chce zobaczyć Twój klient
W pracy sprzedawców używamy wyrazu „prezentacja” do określenia co najmniej trzech różnych pojęć. Bez względu jednak na to, co w danym momencie nazywamy prezentacją, należy pamiętać o 5 elementach, na które klient z pewnością zwróci uwagę.
Najtrudniejszy pierwszy krok: wyższe wymagania szefa
Awans pracownika na stanowisko menedżera wiąże się z wieloma zmianami. Dotyczą one zarówno awansowanego, jego szefa, jak i organizacji, w której pracuje.
Najtrudniejszy pierwszy krok: od czego zacząć?
Wraz z awansem zmienia się bardzo wiele: koledzy z równorzędnych stanowisk przestają być kolegami, stają się podwładnymi lub pracownikami niższego szczebla, dotychczasowi kierownicy zostają współpracownikami. Na nowo trzeba więc określić relacje.
Jak odbudować zespół sprzedaży
Odbudowanie zespołu sprzedaży jest zadaniem trudniejszym niż jego budowa od podstaw. Odejście jednego lub kilku członków zespołu z pewnością nie pozostaje bez wpływu na tych, którzy pozostali.